woensdag 24 oktober 2012

Lekker duf

Ik zit hier met een slaperig katje op schoot.
Vanmorgen vroeg moest ik haar afleveren bij de dierenarts.
Tandsteen verwijderen.
Toen ik kwam kreeg ik te horen dat er waarschijnlijk ook nog 3 kiezen verwijderd moesten worden.
Dit soort dingen gaat bijna altijd goed, maar je weet het nooit met narcose.

 
Na een toch wel gespannen dag met een tweede katje dat haar vriendinnetje miste, kon ik haar weer ophalen.
Gelukkig viel het allemaal mee.
De kiezen zitten er nog in, haar nieren zijn ook nog even gechecked en die zijn volkomen in orde, en ze is de afgelopen weken ook nog 2 noodzakelijke onsjes afgevallen.

Thuis gekomen liep ze wankel door de kamer, om vervolgens even lekker te kotsen.
Voor ik het wist zat ze boven in het mandje in de krabpaal.
Dat was een minder goed idee, want de eerste uren is ze nog zo wobbely dat ze naar beneden zou kunnen vallen.

Ik moet haar warm houden dus heb ik haar maar lekker in mijn T-shirt gerold als een baby in een draagdoek.
Vond ze als jong katje al heerlijk en ze hangt hier nu dus lekker onhandig maar zeer comfortabel voor mijn buik.


NB even een oude foto van mijn comisch duo, het blijft het mooiste plaatje van dit tweetal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten