maandag 12 november 2012

Levenskunst


Er is altijd een bloem die weer gaat bloeien na een bosbrand
Er gaat altijd weer een vogel zingen na de storm
Er gaat altijd een kind weer lachen na een oorlog
Er is altijd een lichtje in de duisternis
Er is altijd een opening voor een nieuw begin
 

Afgelopen jaar heb ik meegedaan aan een project van de plaatselijke kerk.
Dat mondde in september uit in de tentoonstelling "Levenskunst".
Toen ik binnen kwam en mijn grote doek daar zag hangen kreeg ik het even te kwaad.
Het is me met veel worstelen en na het uiteindelijk finaal opgeven toch nog gelukt om mijn wandkleed op tijd af te krijgen en het beoogde te verbeelden.
 
 
Even een thuis gemaakte close-up, want in een kerk is het met al die vreemde lichtvallen lastig fotograferen.
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten