donderdag 7 maart 2013

De grote verdwijn truuk

Ken je dat?
Het ene moment hebt je hem nog in je hand, het volgende moment is ie van de aardbodem verdwenen.
Hij is niet achter het kussen van je stoel gegleden en ook niet tussen de kussens van de bank.
Hij is niet op de grond gegleden en zit niet vast in een vouw van je dekentje.
Hij ligt niet op de tafel en ook niet bij de computer.
niet in de keuken, niet in de schuur en ook niet op het toilet.
Je gaat stap voor stap al je gangen na, ook die hele onlogische, maar je vind hem zelfs niet in de koelkast.
Hij is niet in je tas gevallen, en ook niet in de prullenmand, maar waar ie wel is?

5 opmerkingen:

  1. Niet met de afstandsbedieing, maar heb dat wel regelmatig met mijn pinpas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ben ik nou nooit kwijt, maar m'n afstandsbediening heb ik nog steeds niet gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEVONDEN!!!!
    er blijkt in mn luie stoel een plooi te zitten tussen rugleuning en zitting (onder het kussen)
    Laat ie daar nou helemaal ingeschoven zijn.
    En natuurlijk vond ik hem bij toeval, toen ik even niet zocht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem altijd terug op de vensterbank, achter de bank waar mijn vriend altijd zit xD

    BeantwoordenVerwijderen