woensdag 17 april 2013

21 april special

Het is zondag niet alleen mijn 51ste verjaardag.
Ook is er een megagarageverkoop door heel Rijen en Hulten.
Op 105 adressen wordt de boel buiten gezet.

En één van die adressen is het mijne.
Op de kaart die je zondag op kunt halen bij het gemeentehuis kun je me vinden.

Ik doe maar een paar uurtjes mee.
Hoop het vol te houden van 13.00-16.00 uur.
En dan de rest van de week bijslapen.

Wat kun je bij mij vinden?
Ik heb opruiming gehouden in mijn hobbykamer.
Heb dus oa spulletjes voor kaarten maken zoals paspartoutkaarten, knipvellen, ponsjes, stempels en zo die ik niet (meer) gebruik in de aanbieding.
Verder gaan de zelfgemaakte tassen die ik nog heb liggen voor kleine prijsjes weg.
Er zijn poppenhuispopjes, wat stofjes, oorbellen, hobbyboekjes, weerbestendige stof voor buitenmeubelen, cd-rekken.
En een stapel nieuwe broeken maat 50/52 die ik eens te klein gekocht heb en die maar te klein blijven en waar ik nu dus dapper afscheid van neem.
En verder vanalles wat ik door het hele huis overbodig vond.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! En ideaal om van je overtollige spullen af te komen. Ik hoop op veel kopers voor je!
    En dan het verdiende geld op Koninginnedag weer uitgeven? ;) Ik vind het heerlijk op 30 april alles af te struinen.. :)
    Groetjes Lotus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeeeee Lotus, besta jij ook nog?

    Ik vind het vooral fijn omdat het voor mijn eigen deur is.
    Dat kost veel minder energie.

    Is er op koninginnendag wel vrijmarkt dit jaar?
    Ik hoop het, want de vrijmarkt in Breda in het Valkenbergpark is megagezellig.
    Die hier in het dorp trouwens ook, maar dat is maar een kleintje.

    BeantwoordenVerwijderen