maandag 10 juni 2013

Expositie van mijn tekeningen


14 jaar geleden haalde mijn toenmalige schilderjuf mij over om te gaan exposeren.
We zochten een flinke set tekeningen en schilderijen uit die een goed beeld gaven van mijn werk.
Ik investeerde een erfenisje in lijsten en paspartouts.
En vervolgens gebeurde er niets meer.
M'n juf liet het op alle fronten afweten.
Ik werd ernstig ziek.
Ik heb 1,5 jaar moeten soebatten om mijn werken terug te krijgen.
En de stapel schilderijen en tekeningen bleef in een hoek staan.
Ze verhuisden mee naar de andere kant van het land, waar ze op zolder terecht kwamen.
En bij m'n tweede verhuizing namen ze een groot deel van de overloop in beslag.

En dan nu opeens hangen mijn tekeningen toch nog in een openbare ruimte.
Het komende half jaar zijn ze elke werkdag te bezichtigen in de Oase (naast de Boodschap) in Rijen.

zie voor alle fotos: http://www.flickr.com/photos/mariemaramaroetjskaka/sets/72157634046496449/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten