donderdag 1 augustus 2013

Krasfolie (ATC)

Vorige week nam ik vanuit een winkel in Vlissingen een pakje krasfolie mee.
Ik was daar al heel lang nieuwsgierig naar, maar overal zag ik alleen maar folie met voorbedrukte tekening die je dan klakkeloos moet nakrassen.
Leuk, maar ik freubel toch liever iets van mezelf.
De scan laat de fijnste lijntjes niet helemaal goed zien, maar m'n eerste pogingen mogen er best zijn vind ik.

Ik heb ze gemaakt voor de nieuwe groep die ik op Flickr ben gestart vandaag:
Butterflies and Flowers ATC

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Weet je dat je ook zelf van dat folie kan maken, door eerst allerlei kleuren te schilderen en dan met zwart waskrijt een zwarte laag te maken? Die waskrijtlaag kun je er ook weer afkrassen met een scherp pennetje of mesje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk! het kan ook door zwarte verf met wasmiddel te mengen en dan op een gekleurd blaadje aan te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh spannend, daar heb ik nog nooit van gehoord.
      Wordt het dan niet plakkerig?

      Verwijderen