vrijdag 20 december 2013

Het is me het maandje wel.

Na alle pech die ik al meldde in de vorige berichtjes, bleek uiteindelijk mijn computer het compleet te begeven.
Gelukkig kwam ik viavia in contact met een aardige jongeman die hier inmiddels al vele uren heeft doorgebracht.
Bijna mijn complete computer is uiteindelijk vervangen.
Nog niet alles is geinstalleerd, maar gisteravond is ie tot kwart voor één bezig geweest om er voor te zorgen dat ik in elk geval weer contact met de buitenwereld heb.
En daar ben ik heel erg blij mee.

Wat krijg je een afkickverschijnselen zonder computer zeg.
Hoe vaak ik de afgelopen dagen niet wilde op staan om  "even" iets op te zoeken of "even" iets door te geven om dan te realiseren dat dat "even" niet kon.

Als klap op de vuurpijl verdraaide ik bij het kattenbakken schoonmaken ook nog "even" mijn rug, waardoor ik de afgelopen week als een krom oud vrouwtje rond gestrompeld heb.

Van mij mag december nu wel "even" voorbij zijn.

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat je computer het weer enigszins doet. Ik herken de ontwenningsverschijnselen. Toen wij een keer geen internet hadden, betrapte ik mezelf ook steeds op die impuls van 'even iets opzoeken' bijvoorbeeld.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh - maar december is sowieso al een "oversla-maand", toch? (En dat wordt er zonder PC bepaald niet beter op.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Online afkicken is op zich niet verkeerd, maar dan wel als het jou ook uitkomt ;-) Fijn dat je er weer bent in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja als ik op vakantie ben dan mis ik internet niet, maar in december als iedereen druk is en ik in mijn uppie zit, dan ben ik al niet zo vrolijk en is internet toch wel een belangrijke afleiding.

      Verwijderen
    2. Klopt! Op zich kan ik ook wel zonder en zoveel doe ik nu ook weer niet online, maar in deze tijd van het jaar is dat inderdaad vervelend.

      Verwijderen