vrijdag 11 april 2014

Creatieve vakantie

Ik ben er even tussenuitgeknepen naar de Lommerbergen in Reuver (Limburg)
Had een schattig piepklein huisje met alles erop en eraan in een mooi groen bos.
Zo'n huisje en zo'n bos dat me deed denken aan de vakanties uit mijn jeugd.
Balken en vezelplaatplafonds, een miniterrasje dat zo omheind was dat je je alleen in het bos waande terwijl er toch heeeeeeeeeeeeel veel huisjes waren.




De omgeving van Reuver is heel mooi.
Ik heb er wat gewinkeld en gewandeld en ben met het pontje (voor 20 cent) overgestoken naar Kessel.

Verder ben ik vooral veel aan het hobbieen en luieren geweest.
Het centrum van het park heb ik een beetje gemeden.
Dat was overbevolkt met belgische gezinnen en in het zwembad kon je over de hoofden lopen.

 Meer vakantiefotos vind je hier
Tangelen is echt zo'n vakantiebezigheid.
De kaartjes en wat pennen nemen weinig plaats in de koffer in.
Ik ben wel wat afgedwaald met kleur en blingbling en paasstickertjes. ;-)


Voor Rijen ruikt heb ik nog een lading sleutelhangers gemaakt, niet alleen nog wat hartjes maar voor de verandering ook een serie vogeltje


Het patroon van dit katje vond ik op  stipenhaak
Ik had geen veiligheidsoogjes dus heb ze met de knoopjessteek gemaakt en ik vond het practischer om de snornaren op te borduren.

2 opmerkingen:

  1. Klinkt erg lekker! Ik wil er ook zo graag weer even tussenuit, maar ik blijf in mijn komende vakantie lekker thuis - ik denk dat dat iets meer rust geeft (en dan kan ik eindelijk nog een paar lampen ophangen, de gordijnrails, in mijn tuintje werken, en héél véél lezen en rondhangen!),

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan ook lekker zijn toch?
      al loop je het risico dat je lijstje veel langer wordt ;-)

      Verwijderen