zaterdag 14 juni 2014

Die rooie heeft nu een zusje en ander geklets op de vroege morgen


Ja die rooie dondersteen moest natuurlijk nog een zusje krijgen. Wat geeft ander garen gelijk weer een ander effect he?
Patroontje is van Stip en Haak

Verser ontbijtje kan volgens mij niet: aalbesjes, frambozen, kruisbessen, aardbeien en bosaardbeitjes uit eigen tuin.

Afgelopen week heb ik dan eindelijk een platenspeler op de kop getikt en kon ik een jaar nadat ik ze gekocht had dan toch nog mijn verzameling Bay City Rollers singletjes afluisteren.
Dat werd een middagje ouderwets jeugdsentiment.
 
Van een aardige mij verder onbekende dame kreeg ik een doos met materialen en boekjes en patronen om teddyberen te maken toegestuurd.
Zomaar tegen verzendkosten.
Ze waren van haar overleden moeder en ze wilde ze graag weggeven aan iemand die er blij mee zou zijn.
Dat maakt het lijstje nog te maken weer een beetje langer.

Natuurlijk wil ik met mijn punchmachine aan de slag
en in september ga ik lessen volgen bij Annette Jeukers in Roosendaal.
Daarnaast liggen de inmiddels uitgeknipte patroontjes van de Amishpoppen  te wachten om gebruikt te worden,
heb ik nog ideeën voor sleutelhangers
en inspireren de fotos uit het microcosmosboek dat ik vorige week kocht me in mijn hoofd nu al tot nieuwe Zentangles

En oh ja, er staat nog het eea te koop op Marktplaats, binnenkort komt daar nog oa een stapel kunstboeken bij, maar die moet ik eerst nog even allemaal op de foto zetten.

2 opmerkingen: