woensdag 13 augustus 2014

ff naar Vlissingen



Vorige week tikte ik onverwacht nog een kortingskaartje voor de trein op de kop.
Mijn inzet was om afgelopen vrijdag naar Vlissingen te gaan, maar het water kwam toen met bakken uit de hemel.
Dus werd het uitgesteld tot het weer droog was en dat was dus vandaag.
Met de vaste fotografen van Zeegat.nl had ik afgesproken dat ik om 12 uur zou poseren voor de camera.
Elke dag om 12 uur maakt de camera automatisch een foto die opgeslagen wordt in het calendarium van de site.
Maar de hele dag door kunnen sitebezoekers fotos op afstand maken en vandaag waren 4 vaste langeafstands fotografen zo lief om me via hun computer op te wachten en te vereeuwigen.
Het was niet de eerste keer, maar het voelt nog altijd een beetje raar om daar te gaan staan zwaaien naar een gebouw.
Mensen kijken dan best wel vreemd naar je en vandaag had ik een heel gesprek met een oudere man die zich al vaker verwonderd had afgevraagd wat mensen daar toch doen op de hoek van de Coosje Buskenstraat.
Toch wel leuk om nu eindelijk eens een keer op fotos van een uitje te staan. ;-)

En de rest van de middag heb ik lekker gesjopt en weer leuke materialen gevonden om te gebruiken bij mijn nieuwste hobbies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten