maandag 2 maart 2015

Naaldvilten

Vandaag zou ik les hebben, maar het is alsof de duvel er mee speelt.
Ik kwam er alweer niet terecht.
Ditmaal vanwege de chaos op het spoor.
Naarmate de ochtend verstreek zag ik steeds meer treinen vertraagd raken, die dan vervolgens ook nooit meer arriveerden.
Ik bleef dus thuis vanmiddag.

Omdat ik toch wel in de creatieve mood was, wilde ik stof gaan verven, voor het werkstuk dat ik wil maken voor kunst in de kerk.
Maar nergens kon ik mijn rol witte katoen vinden.
(Opruimen heeft ook nadelen)

Dus besloot ik maar eens aan de slag te gaan met de viltnaald die ik al een paar jaar heb liggen.
Het boekje dat ik erbij kocht gaf een summiere uitleg.
Hou de naald goed recht en steek hem er niet te diep in, anders breekt ie.
Het eerste kwartier prikken leek totaal geen effect te hebben en ik dacht dat ik alleen maar bezig was om het styropor hartje te mollen.
En toen opeens begon er vorm in te komen.
Bij het tweede hartje ging het al een stuk beter.
Het is leuk om te doen en ik heb nog een paar zakken met hartjes liggen hahaha.
Al moet ik het wel met beleid doen, want mijn schouder is niet zo enthousiast als ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten