zondag 19 april 2015

Garageverkoop

Altijd zo gezellig, de garageverkoop.
Het eerste jaar deed ik mee, maar verkocht bijna niets.

Nu ga ik liever zelf rond fietsen.
De adressen zijn verspreid over het hele dorp.
Je fietst je de rambam, maar het leuke is dat je op plekken komt waar je anders nooit komt.
Want waarom zou je een poortje doorrijden als je er niets te zoeken hebt?
Zo kwam ik vandaag achter een rij huizen terecht op een gezellig speelterrein waarvan ik het bestaan nooit vermoed had.

De sfeer is reuze gezellig en iedereen praat met iedereen.
Ik kwam zelfs oude bekenden tegen.
Wat gaat de tijd toch snel, dat ik hier al oude bekenden heb. ;-)

Veel geld heb ik niet uitgegeven.
Ik ben vooral blij met de fleurige sjaal en het splinternieuwe bakplaatje.
Die laatste zocht ik al een tijdje naar.
Voor o.a. krimpie dinkie en friendly  plastic wordt meestal en oven of een heatgun gebruikt.
Maar zo'n bakplaatje is veel handiger.
Geen gedoe met het ovendeurtje en beide handen vrij.
Bakpapier erop en het plastic kleeft niet aan de plaat vast.


2 opmerkingen:

  1. Is dat je sjawl op de bank? Hij is Prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is hem.
      Echt mooi he!
      Spiksplinternieuwe voor €1.
      De verkoopster had hem als cadeautje gekregen, maar ze draagt nooit felle kleuren.

      Verwijderen