zondag 26 juli 2015

Zomaar mooi

Vandaag was er alweer een braderie op een naburig vakantie park.
Na de storm van gisteren was het lekker fietsen met het milde weer.
Ook hier weer kramen vol met knallende kleuren polyester.
Zelfs kramen vol polyester ondergoed.
Ik moet er niet aan denken. =-O
Maar er hing een leuke sfeer en de patatjes waren lekker en niet duur.

Ik had nog puf om even door te fietsen naar Molenschot.
Het was Sint Annadag en dan gaan alle Annekes om een Manneke en alle Mannekes om een Anneke een kaarsje branden in het kapelletje tegenover de kerk.
Ook hier was een Braderie en Diewertje Blok, die bezig was met opnames, struikelde net niet over mijn voeten.
Nee geen celebrity selfie gemaakt.
Dat is niet zo mijn ding.
Laat die mensen maar gewoon hun werk doen.

Op de terugweg werd ik getroffen door de mooie wolkenpartijen boven ons dorp.


2 opmerkingen:

  1. Annekes en Mannekes? *grijns*
    Grappig dat jij ook mooie luchten fotografeert... Ik word altijd voor gek versleten als ik dat doe, deze zijn inderdaad heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is een bedevaartsoort voor alleenstaanden.

      Ik ben gek op wolkenluchten
      En de lucht gisteren was zo prachtig diep, dat je er bijna in verdronk.

      Verwijderen