zondag 9 augustus 2015

Roest experimentje

Niet zo lang geleden begaf 1 van mijn luie stoelen het.
Ik demonteerde hem om het nog bruikbare materiaal eruit te halen.
Dun schuimrubber en stukken piepschuim zijn altijd handig om in huis te hebben.
De vering zette ik buiten om tzt aan iemand mee te geven voor de oud ijzerboer.
Maar die ging al snel roesten en toen had ik opeens een leuk nieuw experimentje.
Helaas is het vandaag bewolkt, want zon schijnt goed te zijn voor roestverven, maar heel langzaam beginnenzich toch figuren af te tekenen op de stof.
Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt.


5 opmerkingen:

  1. glimlach wat een bijzondere manier om te verven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het een tijdje terug op het blog van Hannie de Beer volgend mij.
    En heb het toen al op mijn "to do" lijstje gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar ik had toen niets roestigs bij de hand

      Verwijderen
    2. Ja het is altijd leuk iets anders nieuws uit te proberen

      Verwijderen
    3. het ligt nu nog buiten, ben heel benieuwd hoe het er morgen uit ziet.

      Verwijderen