woensdag 27 april 2016

Koningsdag en koud

Het plan was om vanmorgen op de plaatselijke rommelmarkt hier vlakbij op het plein te gaan staan, maar kou en regen hielden ons tegen.
Dus blijven de overbodige boeken en hobby materialen alweer staan.


Wel ben ik toen het  droog was toch maar even gaan kijken.
Een aantal moedige mensen stond te kleumen in de modder.
Voor 2€ kocht ik een prikbord en twee lekker grote chocolademokken en kreeg er nog een glas bij cadeau.



Nu nog even verzinnen hoe ik het bord op kan hangen op mijn schuifdeur.
Er zit wel een mooi ophangsysteem bij.
Maar gaten boren in de deur van een huurhuis lijkt me toch niet zo'n goed idee.

Ben inmiddels bezig met eea op marktplaats te zetten.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/63405.html

5 opmerkingen:

  1. Ik heb wel eens hele kleine spijkertjes op de kopse kant van een deur getimmerd - als daar genoeg ruimte voor is? dan hang je er natuurlijk niet iets heel zwaars aan....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kun je bij een houten deur wel doen, maar dit is een soort kunststof.

      Ik zou het kunnen proberen met dubbelzijdig foamtape, net als je met een spiegel doet.

      Verwijderen
    2. Ik zie nu dat je het over de kopse kant hebt, dat kan ook niet het is een schuifdeur.

      Verwijderen
  2. Leuke aankopen weer, het was inderdaad erg buiig ,maar in de middag was het best te doen. Succes met je advertenties op marktplaats!
    En je vind zeker nog een plekje voor het prikbord. Wat denk je van de keuken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi
      Ik heb een piepklein open keukentje met een groot raam.
      Geen vrije muur dus.
      Ga het toch maar even met veel dubbelzijdig foamtape proberen op de schuifdeur

      Verwijderen