donderdag 26 mei 2016

zo'n dagje

Vandaag was het vroeg dag, want ik zou meehelpen met de plaatselijke schoolsportdag.
ik moest me melden aan de andere kant van het dorp, zo'n 20 min. fietsen van hier en werd aan het lunchpakketten maken gezet.
Maar na 20 min. waren we al klaar en bleek er verder niets meer voor me te doen.
Als dank voor mijn inzet kreeg ik een leuke pot met snoep.


Ze mogen me vaker vragen ;-) .

Ik ben op de terugweg lekker op een bankje bij een vijver gaan zitten genieten van het zonnetje en van twee vrolijke honden die spontaan de plomp in sprongen

Vanmiddag stonden Hannie en haar man voor de deur met twee dozen met plantjes voor de tuin.
Ik ben er erg blij mee, daar kan ik weer wat kale plekken in mijn tuin mee verfraaien.




4 opmerkingen:

  1. Dat was dus een leuk en welbesteed dagje! Ik was al een tikkie jaloers op de mensen die niet hoefden te werken op die mooie zonnige dag - ik wil ook zonnige vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, dat je dit even kon doen, wordt wel gewaardeerd!
    En leuk om even in jou huis en te tuin te kijken,een bloeiende oase! veel plezier met de plantjes .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb je plantjes door de voor en achtertuin verspreid en gisteravond nog flink bewaterd.
    gelukkig wordt er regen verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen