donderdag 23 juni 2016

Hehe!

Ik wilde hem eigenlijk pas laten zien als ie helemaal klaar was, maar ben zo blij dat ik creatief weer op gang begin te komen dat ik het niet kan laten om de eerste twee paginas van mijn tweede proefjesboekje alvast te tonen ( met spelden en hulpdraadjes er nog in).


Mijn oorspronkelijke plan was om iets met huisjes en kruisjes te doen.
Dus ik knipte aftelbare stofjes op maat.
Maar zoals je ziet gaat het een heel andere kant op.

Pagina 1 : Paisley op knalgroene jute.
Pagina 2: Kantha op roze onregelmatig geweven wol.

6 opmerkingen:

  1. Een prachtig kleurrijk begin. Zal een fraai boekje worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer lekker aan het spelen, ziet er leuk uit! wat is een Kantha (ik ken alleen Canta's?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je weer lekker aan de frutsel bent! Het is een kleurrijk begin!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi, Marlien! Leuk om te lezen dat je weer creatief op gang komt. Ga zo door, ik vind het echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik pieker me nu al 2 dagen suf over pagina 3 op paars borduurlinnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen