maandag 13 juni 2016

Rijen Rook

En hier dan de allereerste fotos op mijn nieuwe toestel.
Zoals je ziet heb ik ik de panoramafunctie al ontdekt.
Je moet wel even op de foto klikken om het groter te kunnen zien.

Mijn tuin voor de aanvang van Rijen Ruikt:


Mijn tuin aan het einde van de dag:



Soms maakt ie ook een foto zonder dat ik het weet  ;-)


Het duurde even voor ik besefte dat die misterieuze rode bol het aluminiumfolie was waar Joke haar zelfgebakken cake in meegebracht had.

Scherp in zoemen kost me nog moeite:



Blijkbaar gebruik ik daarvoor nog de verkeerde instelling.


Ik heb dan ook de handleiding nog niet gedownload.
Laat staan doorgenomen.

Maar uiteindelijk is het me toch gelukt om de enige papaver die dit jaar opgekomen is er goed op te zetten.


4 opmerkingen:

  1. Leuk, weer net even anders dan gewone foto's! Fijn, dat het zo geslaagd was

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was een leuke dag, alleen maar positieve geluiden over de tuin en over Jokes werk.

      En de handleiding voor mijn nieuwe speeltje bedraagt 134 bladzijden.
      Dus voorlopig ben ik nog wel zoet. :-D

      Verwijderen
  2. Oefening baart kunst, maar dit ziet er voor het eerst als prachtig uit!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal wel wennen.
    Er kan zoveel meer mee, dus voorlopig zal ik nog wel moeten zoeken

    BeantwoordenVerwijderen