maandag 6 juni 2016

Roest dag 2



De lappen hebben de nacht buiten doorgebracht, nadat ik ze voor het slapen gaan nog even tesamen met de rest van de tuin besproeid heb.
Tot mijn verbazing zijn ze nu om 12 uur  nog drijf nat.
De hoefijzers hebben een mooi resultaat.
Ik had twee lapjes op elkaar gelegd.
De twee onderste links lagen bovenop, recht onderop.

Het lapje erachter had ik om twee hoefijzers gewikkeld.

De lapjes op het krukje heb ik op verschillende manieren gevouwen en net als de grote lap door de vering van een stoel getrokken.
Ik vind van deze het resultaat niet zo spectaculair als ik gehoopt had.
Temeer daar straks na het spoelen het contrast nog af zal nemen.

Eerst maar laten drogen, dan strijken en spoelen en weer drogen en strijken.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

En zoals ik ooit op mijn opleiding leerde: het is nooit fout.
Wat nu niet het beoogde effect heeft kan altijd weer voor iets anders gebruikt worden .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten