donderdag 25 augustus 2016

Fotograferen in de buurt 2

Vanmorgen hebben wij gefotografeerd in een parkje aan de rand van ons dorp.


Niet zo heel lang deze keer, want het werd al gauw echt te warm.


Maar we hebben toch wat leuke plaatjes kunnen schieten.


Mede dankzij de reiger die gewillig voor ons poseerde.


Zij doet het even goed in kleur als in zwartwit.


Maar het nieuwe speelobject doet het in zwart wit veel mysterieuzer.


Een onderwerp hoeft niet uniek te zijn.


Het ligt er maar aan hoe je het op de plaat zet.


Hier vind je alle fotos van vanmorgen.

---------------------------------

Zit ik net de fotos nog eens te bekijken.
Zie ik opeens een schildpad naast een eend zitten.
Ik wist dat er eentje in het park woonde, maar ik had hem, behalve op een foto, nog nooit gezien.
En nu heb ik hem gezien zonder dat ik het wist.


2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's maakte je weer, leuk om zo het verschil tussen kleur en wit-zwart te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er echt lol in.
    Hoop dat het mijn textiele kant gaat inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen