dinsdag 25 oktober 2016

Crochet-along 01

Op zoek naar een tweede project naast de Latvian-sampler kwam ik terecht op het blog van Jolanda die samen met haar vriendin Naomi een haakrandjes-per-week deken ontwierp.
Hun project is inmiddels afgerond en alles staat online dus ik kan in eigen tempo doorhaken.

Omdat ik nog erg veel bolletjes katoen heb liggen voor naald 3, wordt mijn haakwerk wat fijner.
Ook heb ik gekozen voor een groter formaat, omdat ik er lekker op de bank onder wil kunnen kruipen.
Ik heb op de bijbehorende facebook groep heel veel kleurvarianten gezien.
De deken is zelfs helemaal in één kleur prachtig.
Maar ik kies voor een bonte boho combinatie.
Niet alleen omdat ik dan kan werken met wat ik in de kast heb, maar ook omdat dat het beste bij mijn inrichting past.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten