woensdag 1 maart 2017

Hij is af


Week 22 is weer een smal randje.
Het is de middelste week en een mooi moment om sjaal 1 af te ronden en met sjaal 2 te beginnen.
Wit zal hierin nog wel in vrijwel elke rand aanwezig zijn, maar niet meer als hoofdkleur.
Zo krijg ik hopelijk toch twee heel verschillende sjaals.


Bij het opruimen ging er iets heel erg mis.
Een tijdje terug had ik een tiental marmeren sokkeltjes op de kop getikt, omdat ik graag ook eens vrijstaande dingen wil gaan maken.
Gisteren heb ik ze laten vallen.
Allemaal stuk.
Daar baal ik wel even van, want ik heb echt heel lang moeten zoeken om een paar betaalbare sokkeltjes te pakken te krijgen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om twéé sjaals te maken!
    Wat jammer dat de sokkeltjes zijn gevallen en wat een pech dat állemaal stuk zijn.....
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee, om twee sjaals te breien, zeker als je verschillende garens gebruikt. Maar wat een pech van de sokkeltjes! Echt balen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa echt balen.
    Maar ja, waren ze anders terecht gekomen da had ik een gebroken voet gehad.

    En eigenlijk was een tweede sjaal de enige goede optie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, ships! Das echt balen zeg! Je sjaal is gaaf geworden, ik ben benieuwd naar de tweede ;o)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook!
      Ik hoop dat het idee dat ik in mijn hoofd heb goed uitwerkt.

      Verwijderen
  5. Slim van je, om een tweede sjaal te beginnen - dan heb je er nog wat aan!

    BeantwoordenVerwijderen