zaterdag 22 april 2017

Creatieve update


 Mijn tweede latvian sjaal wordt ook erg mooi vind ik.
Het blijft toch spannend om een patroon dat met lichte achtergrond gegeven wordt, met verschillende donkere achtergronden te verwerken.
Het is ook stom toeval dat juist aan het begin van deze sjaal opeens heel andersoortige patroontjes gegeven worden, waardoor het een totaal andere sjaal aan het worden is.


Het patroon van de Hygge heb ik deze week een andere draai gegeven.
Ik vond het origineel een beetje kaal.
Nog 4 weken, dan is ie af en komt er wat ruimte voor andere dingen, die nu borrelen.


En dan zijn er natuurlijk ook nog de grannies van de afgelopen drie dagen.
We zijn alweer bij dag 22.
En ik weet nog steeds niet wat ik er straks mee ga doen.

5 opmerkingen:

  1. Jij bent gewoon druk met 2 sjaals, wauw, goed bezig!!
    Ik vind die Hygge heel leuk, maar waag me er niet aan, borduren, niks voor mij.....Net als breien, ziet er leuk uit, maar ik begin er niet aan.....ik heb al teveel hobby's, hihi.
    Die granny's (zei ik al), doe ik ook aan mee.
    Ik haak alleen patroon 1. Ik heb diverse andere geprobeerd, maar die lukt niet zo goed en dat zorgde voor frustratie. Toen bedacht ik, ik blijf gewoon patroon 1 haken en dan heb ik straks 100 dezelfde granny's, misschien leuk voor een deken (of kussen).
    Ik weet het nog niet.
    Ik haak wel mooi mijn voorraad garen weg, dus mag ik straks weer wat nieuws kopen van mezelf 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groot gelijk.
      Patroon 1 is een hele leuke.
      Ik vond het best tegenvallen dat de patroontjes willekeurig zijn en verschillend van grootte.
      Ik pas ze nu allemaal aan aan de maat van de eerste.

      Verwijderen
  2. Best wel ingewikkeld telwerk voor de latvian. Maar het gaat je uitstekend af!
    Ook weer leuke Granny's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die grijs, rose, gele granny is mooi zeg! Net een zonnetje.

    Ik weet niet hoe de Latvian er in lichte kleuren uitziet, maar ik vind het zowiezo altijd mooi om te zien hoe iets er in verschillende kleurcombi's zo anders eruit kunnen zien. Zoals bijv jouw prachtige Hygge. Dit patroontje springt er ook weer helemaal uit! Heel mooi.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klik op de tag "latvian-sampler" en je ziet de witte versie 😉

    BeantwoordenVerwijderen