zondag 11 juni 2017

Het kon nog moeilijker


Dacht ik dat vorige week moeilijk was.
Deze week spande de kroon.
Maar op internet vond ik een programmatje dat afbeeldingen in negatief kan zetten.
En dat is echt een hele verbetering.



Het vakje van deze week is een stoppatroontje.
Voor de Aida gebruikers was er een kruissteekpatroontje.
Maar ik wil geen kruissteekjes op mijn Aida en ik vond het patroontje niet geschikt voor mijn kussen.
Dus heb ik de vorm wel behouden en het naar blackwork omgezet.

3 opmerkingen:

  1. Hoed gedaan! Morgen komt er weer een stukje Latvian Sampler op mijn blog ☺.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goede oplossing! Mooi gedaan. Ik bewerk de foto's altijd met Picasa . Werkt ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Picasa bestaat al een tijdje niet meer. 😉
    Heet tegenwoordig google+.
    En daar heb ik omzetten naar negatief niet in kunnen vinden.
    Ook mijn flickr gaf die optie niet.
    Misschien op de computer wel, maar ik ben te lui om die op te starten.

    BeantwoordenVerwijderen