woensdag 23 augustus 2017

Tuinieren en borduren


Het middenperk is eindelijk leeg.
Het gaat nog niet hard, want mijn rechterarm is nog steeds niet hersteld, maar stukje bij beetje is het me toch gelukt om het vele wilde gras, onkruid en grote wortelbossen van de eendagsbloem er uit te krijgen.
Het is nu wel een beetje kaal, maar in elk geval weer netjes.

Inmiddels ben ik begonnen aan de tweede ronde door de voortuin.


De druivenoogst van dit jaar is de grootste die ik ooit gehad heb.
Ze zijn klein, maar erg lekker.


En mijn kussen is bijna af.
Nog 1 vakje.
Daarna ga ik helemaal verder op het aïdaband.


7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige resultaten van al je inspanningen, daar mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou de tuin is nog een enorme puinhoop hoor.

      Verwijderen
    2. Op de foto ziet het er netjes uit, zoals je zelf ook zegt. Puinhoopplekjes blijf je altijd houden :)

      Verwijderen
    3. Uit de verte wel,maar de sporen van 10 maanden niets doen zijn overal aanwezig.
      Dat middenstukje kaal halen is het begin.
      Dat stond vorig jaar vol lupines en rode zonnehoed.
      Dit jaar vol gras en eendagsbloemen.

      Verwijderen
  2. Wat een werk joh, maar dit stukje tuin ziet er wel keurig uit. Schattige druifjes, vind ik ;-) Wat maakt het uit dat ze klein zijn, lekker is veel belangrijker.
    Je kussen wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh! Heerlijk die druifjes!
    En je tuin ziet er mooi uit

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen