donderdag 7 september 2017

My Way

Vroeger deed ik het al, maar ik was het een beetje vergeten.
Ik droeg spijkerbroeken, met wel honderd opgezigzagde lapjes om de gaten te bedekken.
En ooit had ik een nachthemd vol geborduurde bloemetjes.
Elk bloemetje verborg een gaatje.

Maar dan komt er een tijd, dat je keurig neutraal gekleed naar je werk gaat en een broek vol lapjes niet meer ( bij je leeftijd) past.
Dus stop je de gaatjes die je kat in je Tshirt trekt keurig met een paar kleine steekjes aan de binnenkant.
Zo onzichtbaar mogelijk.
En op een dag ontdek je dat je saai geworden bent.
Megasaai.

En dat vertik ik nog langer.
De pot op met de truttigheid.
Ik ga weer lappen en opknappen op mijn manier.

Dus kom je een dikke middelbare dame tegen in een Tshirt vol willekeurig geborduurde bloemetjes of met bandjes op haar jack, dan weet je dat ik het ben.





7 opmerkingen:

  1. Fijn om te weten waar ik naar uit moet kijken.....haha. Groot gelijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, je hebt groot gelijk ook!!! Helemaal leuk!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had het misschien niet gemerkt, maar we zijn weer in de mode gekomen, bandjes en dingetjes en al! En: het is zo leuk om jezelf op te fleuren - zolang ik werk moet ik het binnen de perken houden, maar thuis kan ik losgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik let nooit zo op mode, dus dat merk ik meestal niet.
    De kleding in mijn dorp is voornamelijk dierenprintjes en blingbling.

    Toen ik jong was, was ik zonder het te weten, trentsetter.
    Kreeg vaak commentaar op mijn kleding en dan lag het ern jaar later in de winkel.

    Zo maakte ik ooit een kobaltblauwe tuinbroek met groene stiksels.
    Nou dat kon echt niet.
    Maar het jaar er op hingen de winkels vol met blauwe broeken met groene omslagen en groene jacks met blauwe mouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me leuk ,om je zo eens tegen te komen!

    BeantwoordenVerwijderen