woensdag 1 november 2017

Als het niet lukt zoals het moet

Dan zoek je een andere manier om er toch iets moois van te maken.


De eerste week van de Spirits of life Cal had ik al gigantische moeite om de beschrijving te snappen.
Bij de tweede week kwam ik er echt helemaal niet meer uit.
Ik zag letterlijk door de 15 pagina's het bos niet meer.


Dan kun je twee dingen doen.
Opgeven en de boel in de haard gooien.
Maar ik heb geen haard.
Dus zocht ik een alternatief om toch verder te komen.
En ik heb het patroon eenvoudig helemaal met stokjes gemaakt.
Anders en wellicht niet zo spectaculair.
Maar ik ben blij dat ik er toch iets leuks van heb weten te maken en dat ik zo toch verder kan.


Lolo dacht daar een beetje anders over en probeerde me te dwingen het werk neer te leggen.
Dus heb ik maar even pauze genomen.

Inmiddels is week 3 vrij gegeven en nu moet ik moed gaan verzamelen om daar aan te beginnen.

17 opmerkingen:

  1. Ook jij worstelt dus met de grote 'het-lukt-niet' pestkop... Al zat íe voor jou dan op een iets ander vlak. Ergens maar goed dat je geen haard hebt ;-) Jij vind het misschien niet spectaculair, maar voor mij is het behoorlijk indrukwekkend hoor. Ik vind de kleuren ook zo mooi, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het multicolor garen, doet het halve werk.
      Maar ik ben erg blij dat ik er een draai aan heb weten te geven.

      Verwijderen
  2. Wel doorgaan hoor, vind de moed, want hij is zo mooi en gezellig, met al die kleurtjes.
    Als ie af is kun je hem met veel plezier dragen!!
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal goed om zelf een oplossing te bedenken. Het is prachtig garen, daar zal het niet aan liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ik weinig aan.
    Ik snap de steken wel, maar ben naast linkshandig ook nog cijferblind.
    Het patroon is voor mij niet te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren en patroon, daar word je gelukkig van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker niet opgeven! Zo op jou manier ziet het er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig heb je geen haard, hihi. Ik vind de oplossing top geworden ;o)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan! Jammer dat je het patroon niet kon volgen, maar op deze manier heb je er wel iets unieks en vrolijks van gemaakt! Ik hoop dat deel 3 minder kopzorgen geeft; het moet natuurlijk wél leuk blijven om te doen *Ü*.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deel 3 zijn een soort grannies.
    Daar heb ik al ervaring mee😉

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Quote: Maar ik heb geen haard. GRINNIK! Ik vind 'm wel heel leuk, ben dol op kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op Youtube vind je filmpjes met de uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wisten we al, maar ik heb hier boven al uitgelegd waarom ik daar niets aan heb

      Verwijderen
  12. Deze pagina heeft een recordaantal bezoek.
    Het is me een raadsel waarom? 😂😂😂

    BeantwoordenVerwijderen