woensdag 18 april 2018

In de rui

Mijn poeten zijn in de rui.
Bij Piep geeft het weinig problemen, ze heeft zacht kort haar.
Maar Lolo is een heel ander geval.
Ze heeft een dikke wollige ondervacht, die snel klit en vervilt.
Ik heb al allerlei borstels en kammen geprobeerd, maar het bleef een drama.
Vorige week lag er bij de Action een lullig roze hondenborsteltje.
Het koste maar 57 cent dus het kon me de kop niet kosten.


Tot mijn verbazing werkt het geweldig.
En Lolo vind het zo fijn om hiermee geborsteld te worden, dat ze me boos met haar klauwen sommeerd om verder te gaan als ik stop.
Ze trekt me dan letterlijk aan mijn shirt terug en is pas tevreden als ik nog lekker even doorborstel.

Gisteren zat ze zelfs luidkeels te mauwen naast het borsteltje.


Het borsteltje mag blijven en de gaten in mijn shirts ga ik maar verbloemen.


2 opmerkingen:

  1. Wat een zegen dat ze het lekker vindt! Ik ken het probleem, onze oude kat had dat ook. Allerlei kammetjes en borsteltjes geprobeerd om vervolgens de hele kamer door achter dat beest aan te sjouwen... drama!
    Creatieve manier om gaatjes te verbloemen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, dat ze het toelaat, en dat voor een spotprijsje!
    Leuk, zoals je het gaatje "repareerde"

    BeantwoordenVerwijderen