maandag 4 december 2017

24,75

Na het teleurstellende resultaat van vorige maand, besloten we het nog een keer te proberen in eigen dorp.
We hadden twee grote tafels besteld, maar kregen in eerste instantie twee kleintjes.
Dat bleek gelukkig een misverstand en zo hadden we een mooie hoek.


Toen het bijna tijd was bleken er nog onverhuurde tafels te zijn.
De organisatie vroeg de mensen die er naast zaten of ze deze wilde vullen.
Dat staat natuurlijk veel beter en zo had ik er opeens nog 1,5 meter bij.


Ik werd niet rijk, maar verkocht toch wel meer dan vorige keer.
Bijna allemaal zelfgemaakte dingen en dat maakt het wel erg leuk.
Kerstpoppenhuiskussentjes en handgepunchte poppenhuiskleedjes die ik heeeeeeeel lang geleden maakte en toevallig van de week weer tevoorschijn kwamen.

De sfeer op dit marktje was gezellig.
Er waren veel creatieve mensen, weinig meuk en veel leuk.



Mijn eigen aankopen heb ik ook weer bescheiden weten te houden.
Twee paar inlegzooltjes, een wekpot en een paar leuke bedeltjes.
Totaal €2,50, trek deze met de kraamhuur €9 van de inkomsten af en ik hou €13,25 over

's middags kwam er een man vragen of we spullen aan twee goede doelen wilde geven.
En ik besloot om een doos te vullen met klein spul, dat te bewerkelijk is om allemaal op internet te zetten.
Was toch al van plan dat naar de kringloop te brengen hierna, dat scheelt me weer een lastige fietstocht.


Het was gezellig, maar ik vraag me toch wel af of het op deze manier zinvol is.
Ik heb vandaag een gat in de dag geslapen en ben volkomen uitgeput.


9 opmerkingen:

  1. Het hangt er natuurlijk van af met welk doel je heen gaat.
    Als het om de verdiensten gaat dan snap ik helemaal dat het tegenvalt. Maar als je ook voor de gezelligheid heen gaat dan heb je weer leuke mensen ontmoet en er nog geld aan over gehouden ook! 😉
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil van mijn overbodige spullen af.
      En graag ook iets in mijn "leuke dingen doen potje".

      Verwijderen
  2. Als je er zo'n slechte dag achteraan krijgt lijkt het mij niet erg zinvol.....
    Aan de andere kant, je hebt een leuke gezellige dag gehad en toch uiteindelijk nog wat over gehouden.
    Bekijk het tzt,,of weer weer puf hebt.
    Voor nu ben je mooi wat spullen kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms vergeet ik even dat ik niet voor niets WAOer ben.

      Verwijderen
    2. ;-) ja, dat zijn lastige dingen om te onthouden!

      Verwijderen
  3. Ja, zo'n dag kost veel energie! Wel jammer dat de opbrengst niet in verhouding is . Maar wel gezellig toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap wat je bedoelt hoor, heel veel werk vooraf en achteraf, een dag zitten bij je kraampje en dat voor bijna niets.... jammer is dat he?!
    Ik ben blij voor je dat het wel iets meer opgeleverd heeft ;o)

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Trieste is dat we achteraf gehoord hebben dat "het goede doel" van die kerel gewoon voor eigen gewin was.
    Hoe dirp kun je zinken?

    BeantwoordenVerwijderen